wey Pajam! :)

hahha, masheh laa weh naa :)
td bagi aku 'pinjam' lg motor ksygan hg tuhh :P
werr, mntak hlal mnyak motor lanaa <3

hmm, hri ni sgt mletihkan n sgt memenatkan!
pasepa?
psal dri pg lg, brltih drama x brenti-2 =.=

ptg td kan, da lthn kat dewan smpai pkul 5.30!
huh, Cikgu Nasir kata, we have improved a lot >.<
hahha, syg kat dia! <3

finally, the chaotic family has gathered together!
well, pg td Papa dgn Bibik xda
but then, Bibik p gak skolah dlm pkul 11 pg
but Papa mai waktu ptg, tgh-2 scene dia yg Wan take over sat =.=

eh-2, pasepa tajuk entry ni 'wey Pajam! :)'
hmm, aku pon tataw
mcm laa dia nak bca bnda ni kan? =.=

hahha, maybe sbb aku enjoy kot ptg td! >.<
syok bwak Suzana naik motor round kwsn skolah!
pastu si Amani pon ada muat aku gak <3

hari ni mmg 1 hari yg colorful!
ada time aku teriak tension pg td, sbb sakit perut <-- gastrik =.=
ada time aku gelak, sbb geng-2 drama ni mmg geng gelak pon :P
*kalo kami bwak genre comedy kan ke suit? =.=
pastu da gak moment-2 serius, msa lthn kat dewan td

everyone did a VERY good job!
Papa as well, even demam tp tetap mai jugak! >.<

thanks everyone, for today
we have improved, a lot! <3



*btw, Reen, Syahmi & Pajam sebokk jaa dok brlatih utk Oral German esk
Cik Dayah? tarik muka 14 spanjang hri =.=

Picit 'LIKE'

No comments:

Post a Comment