jom melalut sat!

lthn drama ptg td nak habaq mai
for me,
was a HUGE success! <3

y did I said so?

hahha, stage fright aku dah makin kurang >.<
rpanya, mla-2 tu jaa yg nak ketaq pala lutut pon
so mksdnya, pocket 1 jelaa yg nk nmpk kaku cket pon!
alaa, xpa laa. bleh brltih lg
janji scene aku mngamuk dgn pengsan tu agak menjadi! :P

ptg td Sir Dzahir mai cek oii!
nah, aku ingat nak kena jerkah marah dah
mujoq dia mai perbetui tang mana salah silap
sbb tu yg ptg td, smuanya menjadi <3


wee~
sir kata, atas pntas xleh nak malu-2
brlakon apanya maw nak malu!
hmm, patot laa dia bleh brlakon siap masok tv lg =.=
pergh, sakan noo ckg-2 Tok Sheh nehh

esk ada lthn pg, atas pntas dlm dewan
xpa-2, kali ni xda pnonton
tp yg td pnonton rmai sbb Mummy wat BBQ!
werr, mcm nak teriak td wehh!
MALU!


hah, pastu td balik kan
disebabkan letih gilababi
aku pon TERtidoq laa

tidoq lpas maghrib
pastu nak habaq mai
pukul 2 PAGI baru nak bangkit!


haila, dah bangkit tu buleh p gerak abah aku
lapaq, nak makan :'(
kesian kat dia, dah laa esk dia keja

tp kan...
aku pon skolah gak esk >.<

klik sini
tgk si Amani tu kata apa :)

Picit 'LIKE'

No comments:

Post a Comment