jalan-2 meraya

hari ni 4 Syawal
still, buleh aku p meronda =.=

werr, hahha
td ni Kak Ila call, ajak p meraya kat umh Kak Yati
call pkul 3, pdahal jnji pkul 2.45
haru x, haru x?

dia mmg msg aku awl-2 lg, ajak p meraya
tapi bila aku tnya, dia x rply msg aku
pastu bleh plak mrah-2, tnya dok watpa dri td
ngokngek dak budak tuhh? :P

hah, keluaq-2 dgn baju punjabi putih, seluaq putih, kasuit putih, handbag cream dgn slendang pon kaler cream gak
buleh pulak kena gelak dgn Linda, siap perli-2 lg
"awat slendang pun x putih?"
werr, kaluit jaa dia :P

Linda naik moto dgn Kak Nabila
aku plak naik dgn Kak Ila
mula-2 p umh Fara, then bla nk p umh Kak Yati, Linda naik moto dgn Fara plak
aku? Kak Ila halau suruh naik dgn Kak Nabila :'(

balik dari meraya dah pukul 6
pastu p plak mraya umh tok depa, pastu singgah la sat umh Kak Nabila
then nak balik umh, kmi naik moto 3 org beb!
werr, nasib baik pakcik polis pon p meraya mcm kmi gak <3

hah, ni elok-2 smpai umah, truih update belog beb
waakakakaka, saya mengaku saya jakun!
Picit 'LIKE'

No comments:

Post a Comment