pathetic

y did I said so?

sumpah aku malu!
malu dgn Cikgu Nasir
malu dgn Sir Zahir
malu dgn Tcer Azah
n malu dgn geng-2 drama tadi!

pergh =.=
dah laa aku ni ada stage fright tahap gaban
nahh, kena plak watak utama!
werr, sedih wehh :'(

pasepa plak aku sedih?

aku sedih sbb aku rsa aku xleh bwak watak mama tu
its characteristic is faaar beyond my expectation
I did not expect that Mama's character will be a little bit gedik or what
I just thought that she's just a normal Mom that's workaholic
well, that abandoned her family :P

I did not expect that we'll not follow the script 100%
rather than reading script, we'll be using soooo much add-lips!
can u imagine how I'm gonna twist my perspective 360' about this drama-thing?
well, never mind
I yg nak kena rasa pon. bukan u guys =.=

hmm, xpe laa
I'll try my best!
kalo I salah, tegur lanaa
n kalau u rsa I x ssuai nak bwak wtak Mama tuhh, gtaw awal-2
kta tkar dgn org lain yg lbih layak

I'm cool with it!
y? sbb I nak SMKDSA menang!
I x kisah whether I'm included or not :)

but my dear friends, u guys did a very good job today!
I'm really, really proud of u
n thanks for your compromise :)

tp kan, mai kita kona subjek sat naa
pasepa aku tukaq DP?

*kan aku dah kata, aku serius tadi :P

Picit 'LIKE'

No comments:

Post a Comment