hari ini sambutan hari raya di Tok Sheh :)

hahh, ada jugak smiley kat situ eak
mksdnya, hri ni mrupakan hari yg hepi :)

pasepa hepi?

dari kiri: Hidayah, Najwa, Zahira, Suzana & Amani

werr, time ni aku tada mood langsung!
tu la pasal yg jd bengong sebelah tuhh =.=

waakakakaka :D
Najwa, Su, Afiq, Ina, Iman, Keon, Zahira, n smua-2 laa, pakat dok kata yg aku kalo xda mood, mmg nmpk sgt muka cemberut tuhh =.=
hmm, maybe sbb mmg aku jrang tarik mka 14 la kott :P

ya, pg td aku mengaku mmg mnyesal gla-2 sbb p skolah!
dgn xda mood apa sgala, dh laa bnyk mrimaskan hti org dgn moody aku yg agak tak bertempat nehh =.=
werr, aku mintak maaf laa kat hangpa smua naa :3

hahha, tp sat jaa aku moody terokk-2 :P
nama pun NURUL HIDAYAH, mna prnah aku moody lma-2
x rock laa kan? werr :)

lpas dri pkul 12 tuhh, mood dia yg hlang, mai blek dahh
hahha, mmg lain gla-2 ah! >.<
ya, saya kembali abnormal :P

tulis tajuk mcm laa nak cta psal smbtan hri rya kat skolah
alih-2 just cta pa yg jd pda hdup aku kat skolah jaa
werr, Dayah mmg bengong bgitu <3

hmm, pastu aku dah kembali snyum laa~
ok fine, ini gmbar lma =.=
huduh pun tidak apa, asalkan aku bahagia <3

camna laa aku bleh nak tarik muka masam lma-2
kalo da kwn-2 yg mcm ni hah?!






oh ya, selalunya mereka lebih gila dari ini =.=
xpa lah, tetap aku syg jugak aeh kat hgpa <3

*photo credits goes to Amani & Yushani. I do not own any of the pictures :)

Picit 'LIKE'

No comments:

Post a Comment