exam german (final)


Cik Dayah ni seboleh-2nya TAMAW AMEK EXAM GERMAN!
tidaklah, bukanlah sedih kerana itu menandakan bahawa berakhirnya era pembelajaran Bahasa German
cumanya, mmg aku x suka laa wehh :'(

werr, tataw laa nak wat gena
nama ckg dah daftar (kot?)
hmm, maw x maw kena p laa jugakk-2

kalo yg brtulis tu xpa lg, aku bleh tmberang sorg-2
ni bab nak kena ORAL tu laa!
huh, mnyusahkan sunggoh! =.=

apa yg aku dah blajaq slama 4 TAHUN ni?

hmm... err... erm... aaa...
boleh x kalo aku jawab
NOTHING?

kalo stakat taw yg basic jaa
such as, Dankeschoen, Bitteschoen, Guten Tag, Guten Morgen, Guten Abend, Gute Nacth, Sommer, Fruhlig, n I'm sure that there's spelling mistakes
*just ignore it

hmm, bleh dktakan stakat tu ja laa aku pnya pngetahuan =.=
aku mmg x ska Bahasa German ni
aku just... suka environment di mna aku skrg ni
*sbb rombakan kelas plajar BJ diasingkan dgn klaz lain

n I did not expect to have this final exam!

ok, ni merupakan pengakuan yg amat mengejutkan telus
mungkin akan ada bbrp pihak yg merasakan sensitivitinya
tp hati aku yg dilapah slama 4 taun ni?
hmm, dah kering pon :]

so, aku dah xleh nak wat pa-2 lg dah
whatever happens, happens
aku dah xleh nak brpatah balik
dh trlewat sgt-2 dahh =.=

okbai, aku taw post ni sedih
sorry lanaa, kpd mreka-2 yg trlibat
*smada di dpan kamera atau di sbalik tabir

*peribahasa baharu :)
Picit 'LIKE'

No comments:

Post a Comment