hari ini punya crita laah

hari ni?
hmm, meh kita wat equation sat naa

tension+mengantuk+mengamuk+angin ---> latihan drama yg xda prasaan =.=

apa yg wat mood aku ceria balik hah?
hahha, all thanks to Sir Zalidi lanaa <3

mula-2 tu takuit gak bila Tcer Azah kata dia nak mai
*fuhh, satni kena laa pulak kita! dah laa aku xda mud lgsg =.=
tp kan! unexpected situation occurs!

dia bagi smangat kat kami-2 nehh
aku yg mulanya nak tarik diri sgt-2 dah!
*hahha, terokk kan? :P
hmm, cancel jelaa. dah sparuh jlan, syg nak tggal <3

makmal bhasa yg mulanya suram mcm kat kuboq malam jumaat
dah happening balik!
mwahahahaha, all thanks to me yg pengsan tu laa
Papa pon satu, p cuit watpa!
kan aku dah kelupoq x ingat apa dah tadi! >.<

aku dah mula anggap depa mcm 1 family dahh
even td anak-2 aku xda
*Rino dgn Amani a.k.a Danny and Amiera, was absent
but aku rasa hepi sbb aku join drama nehh <3

thanks to all of you, I'll try my best!

Picit 'LIKE'

No comments:

Post a Comment