we had good times together! :)

10 September 2011

today? hmm...
was the happiest + tiredest day EVER of the week!
why?

hahha, pg-2 lg dh ada lthn drama kat dwan skolah
bengong laa Pajam!
dia kol aku, gempaq kata Sir Dzahir dok mengamuk sbb aku lmbat
werr, elok aku smpai jaa, tgk-2 depa dok lepak-2 lg kat anjung budi
macam nak marah je kan? :P

pastu kan kan kan
brlatih laa smpai pkul 11 pg
gila hang nak habaq mai
sora aku pon nak habih dah wehh!
serak-2 basah ala-2 Amy Search beb!

nak tgk gmbaq dak?
sat naa, nak upload :)







werr, ni masa lepas latihan
smpat lg noo nak snap-2 gmbaq >.<

hah, pastu kan
Suzana ajak p Kangaq sat
aku pon ajak laa si Amani tu skali
skali p bowling la derr

apa dia? gambaq?
ish! sabaq sat noo
nak upload ni pon payah
hang la pulokk =.=

*ni masa kat dalam pusat bowling
pergh, kering ja kan kan kan :P





*ni pulak kat luaq, hujan lanaa
gila kan kami nehh. tgh-2 hujan pon nak amek gambaq gak >.<
apa, tak perasan tang mana?
alaa, yg kat taman sblah tndas prempuan kat tmpat boling tu laa
hah, pasni rajin-2 laa p usha-2 spot nak brgmbaq naa
tmpat ni cntik sgt! tmbah-2 maw wktu malam :3

all photo credit goes to Reen and Amani. I do not own any of this :)

Picit 'LIKE'

No comments:

Post a Comment