Happy Upcoming Birthday, Sweety

as the title said
I'm posting an entry about birthday

who's birthday?
mine had passed, along with my sweety Amani
so, who's another 'sweety'?

oh yeah, here's the latter said
there's two of them

21 December 1993





apadia? hensem?
err err err, okay =.=

Nazrul Asyraf b Razlee, selamat menyambut hari tua lanaa =)
semoga anda terus membesar dengan sihat

dia sapa?
hmm, dia ni...
kawan yang aku boleh consider sbg abang
tapi maw nak tgk, aku matured lg =.=
dia? childish >.<


23 December 1993





okay, yang ni sapa kata x comel aku nak tenyeh mulut dgn cabai!
hok ni, kazen feveret aku
merangkap BFF aku yang paling... *tataw nak kata apa*

dgn dia, aku jadi lain
tapayah tanya lain yang gena, hangpa buleh teka aeh makalau hangpa dok tengok perangai aku dok lagu mana dah =P

Fatin Izzati bt Zainol, happy birthday naa sayang
makalau nak hadiah, meh cium pipi dulu
baru dapat! >.<


20 December 2011 <-- tarikh hari ni




thehehe, gambaq kek ni utk hgpa lanaa
actually, aku lapaq kek, pastu p laa beli taksat nehh
then, kak tu tnya nak tulis apa-2 tak
pastu tiba-2 teringat yang birthday hangpa 2 dah dekat
so... tanpa segan silunya aku pon tulis laa bnda nehh =P

kek ni? utk aku sorang! =P
kalo nak, Encik Nazrul, sila balik Perlis
dan Cik Fatin pulak, sila balik rumah

tapi aku boleh jamin
dalam 2 hari, hangpa buleh tgk talam jelah =.=
Picit 'LIKE'

No comments:

Post a Comment