kelmarin addmath, hari ni fizik, esok apa tah? =.=

ya ya ya
minggu ni minggu exam =.=

adoiyai, taw dak yg slama ni Cik Dayah x prnah peduli pon pasal exam?
haa, ni laa nak habaq mai
Cik Dayah takuit ketaq pala lutuit time public exam sajaa
hok yg skolah pnya ni x pikiaq apa ponn =P

tp kan, Cik Iman dgn Cik Nisa laa yg dok suruh Cik Dayah study gila-2
depa laa yg dok beletiaq bagai nak mati
yg lain lain lain pon da la gak yg dok beletiaq
tp time Iman dgn Nisa suruh, mmg otometik rasa mcm nak study =3

okay! kelmarin exam addmath derr
ADDMATH laa syg =.=
nah, pics

u see the books? =.=

Su: Najwa, nmpak bku aku x?
Najwa: taktau-2, p main jauh-2

*pose gadis ayu >.<

Najwa: weyy, p study nuhh. esok-2 laa plak nak amek gambaq ponn!

even calculator pon taleh nak cari jawapan =.=

Amani: wey Tirah, yg ni wat cemana tataw?

Tirah: ni, mai kami nak habaq naa ...

*hafal formula o.O

*the chaotic (?) class

ini cover saja maa >.<

Su: sudah-2 laa nak amek gambaq tuhh, p study laa! >.<

*ouh, nak kena posing chumey-2 nehh <3

*aargh! aku tamaw masuk belog hang!

Nisa: Dayah, mai kertas graf sikit
Dayah: ok, but mai nak amek gambaq sikit
Nisa: *cover dgn buku
Dayah: okay, model buku addmath masuk belog >.<


haa, hok tu cerita kelmarin
pergh, aku tidoq jugak time exam tuhh =.=
soklan susah kott, dah nama pon addmath kan =P

hari ni? FIZIK lanaa =.=
aku nak eja fizik dlm english pon x reti-2 lg
asyik eja PHISYCS jaa, ngek kan =.=

nak, gambaq hari ni
tp x bnyak sgt, pasal kaluit nak study beb =D

Amani: errgh! study study study~

o.O

*terlalu tension =.=

okfine, anda comel >.<

Amani: err, boleh dak saya jawab exam tgk buku, ckg? =]

*again, the chaotic class =.=


*apa?

Amani: ouh takpa-2, fizik senang sajaa >.<

 
penyelamat =.=
haish, subjek-2 kritikal utk mggu ni dah habess
esok, math jaa pon =D
seronok kot nak hentam esok >.<

oh ya, lupa nak habaq
Cik Dayah dgn nombor takbuleh dok sekali
dia jd ngokngek sikit =.=

*gambaq saya takdak, sbb saya laa tukang snap =.=

Picit 'LIKE'

No comments:

Post a Comment