merajuk itu comel :)

ya sayang, status itu untuk awak :)

bila nak post pasal merajuk ni kan
aku rasa semua org brhak nak rasa mrajok

kalo dulu, pndangan aku psal mrajuk ni
ialah org yg childish n craving 4 attention
ntah laa, maybe sbb aku dulu cmtu laa kot =P

tp, bila dah makin membesar <-- eh-2 =P
aku rasa, mrajok tu satu method utk kita gtaw kat org yg kita rajuk-kan tu
supaya x wat dah bnda yg wat kita mrajuk <-- paham dak ayat berbelit? o.O

hmm, smakin tahun
smakin aku rasa merajuk tu sesuatu yg comel!

kan? :)

kalau budak kecik-2 merajuk, mcm senang je nak pujuk kan?
alaa, rasuah ja dgn coklat ke apa, lama-2 ok laa tuhh
but actually, dia akan ingat saaampai laa dia betoi-2 nak lupakannya :)
*aku taw laa sbb aku pun dulu cmtu =P
time org rasuah apa-2, aku kebas. but tetap jugakk aku dendam. tp lama-2 mmg aku lupa, but time dok tulis bnda ni aku ingat balik >.<

seronok taw kalo merajuk!
ada org tlg pujukkan
ada org yg fikir ttg kita
n kita nmpak jelas yg org tu pedulikan kita
kita nampak sgt bahawa kita ni org yg pnting bg dia =)

n bg org yg nak kena pujuk tu pulakk
ada 2 kategori jaa

1. Pujuk paksa
fesyen ni jenis nak pujuk sebab mmg kena pujuk. rasa x ikhlas gilaa-2 sebab nak kena wat bnda yg kta x suka kan! jenis ni bnyak, but slalunya depa ni pujuk sbb x tahan nak layan rajuk. so, dari biaq merajok lama-2, biaq dia pujuk kan?

2. Pujuk manja
nah, jenis ni mmg rare! kira limited edition laa. jenis yg pujuk sambil nak manjakan org yg dipujuk. mcm pelik jaa kan bunyi dia? hahha, jenis ni x bnyak sbb slalunya jenis org yg humor jaa pakai method nehh. dia nak pujuk, tp dia sronok tgk org tu mrajuk. so dia usik org tu smpai laa org tu naik meluat nak merajok lg dahh~ thehehehehe, comel kan? >.<



hah, sudah lanaa
lagi lama aku mngarut, lg bnyak yg aku mrepek =.=
post ni untuk sapa?
x ditujukan utk sapa-2 =3 <-- satgi dok wat sesi merasa pulakk =.=
just, baru sedar yg merajuk tu sesuatu yg comel sgt! >.<

haish, bila tataw aku pulak nak tarik muncung >.<
Picit 'LIKE'

1 comment: