X-File revealed!

OMG, patut laa hri ni aku gelak bagai tadak esok
patut laa aku buli abah aku pagi td <-- ngada-2 =P
patut laa... mmg patut laa sgt-2 =.=

hah, apodia X-File tuhh?
ni, mai nak habaq sat naa






td kan kan kan
Amani, Athirah, Dibah, Atikah dgn Cik Dayah dok laa sembang-2
*time addmath tuhh =.=
hah, si cerdik Amani pi bukak cerita pasal kisah silam aku laa pulakk >.<

dia kata apa?
dia kata, dulu dia cemuih, menyampah, tak suka gila-2 kat aku =.=
pasepa? tanya laa dia sndri
x kuasa aku nak jawab =P

tp kan, pelik sgt-2 kan
selalunya, bila org dok crita psal aib kisah masa silam yg kta sndri tamaw ingat
kita akan melenting, kan?
tp aku? aku GELAK skali dgn depa beb! O.o
waahahahaha, aku pon x caya =D

tgh dok sibuk gelakkan dri sndri
ada laa jgak ayat-2 yg menghiris kalbu
pergh, tetap jugakk aku gelak =P
*pergh, psikopat gilaa =.=
whatever, janji depa hepi, aku pon hepi jaa =)

hah, berbalik kpd kisah si Amani
dia kata dulu dia benci gila-2 kat aku! >.<
*even bnda-2 kcik yg aku x ingat, dia ingat beb! O.o
pergh, benci sgt ka? meh nak teriak sikit T^T

ok, continue!~

Amani?
dia benci aku... dulu
dia menympah dgn aku... dri dulu smpai laa skrg! =P
dia meluat dgn aku... smpai bila-2 =.=
tp aku x kisah! =)

sebab?

sebab kami dah macam ni!

sebab kami dah rapat!

err, sebab kami dah married kat fb? O.o

hmm, x kisahlah sebab apa ponn
yg pastinya, aku x kisah ttg kebencian dia kat aku dulu tuhh
sebab apa?
hahha, sbb se-annoying dia tara mana ponn
aku x pernah benci dia! =)
*baik kan Cik Dayah nehh? =3

dia? sahabat saya
betapa cela dia menyilaukan mata saya
betapa sikap dia menampar saya
tetap, saya tangkis =)
*nah, amek hang ayat sastera aku =P

post ni actually kesinambungan dari post yang ini
Amani, sayang saya tak? =3
*ok, geli =.=

ahh! what a beautiful thing friendship is, kan? =)

Picit 'LIKE'

No comments:

Post a Comment