setelah sekian lama...

don't even ask me why
I just wanna write
I just wanna express, something that's I've been neglecting lately

so guys, dah sebulan lebih eak aku biaq belog aku ni bersawang?
hmm, nak buat gena
malaih nak update =.=

err, apa crita aku cuti sekolah ni?
tadok laa abnormal sangat, besa-2 jaa
  • jatuh tangga 2 kali dalam masa 5 hari
  • demam seminggu
  • terkunci dalam bilik masa lari amek tudung, pastu tinggal lauk dalam kuali, nasib x hangit =.=
  • tidoq x tentu hala, bangun tengah malam nak makan ubat
  • oh ya, rasanya berat aku dah naik dalam 2 kg cuti 2 minggu ni O.o
oh yeah, sayang
nothing special =.=

then, absorbed in reading english novel! (which explain why I haven't been writing, mostly because I've been reading a lot (?) eak )
dan saya bukan peminat kedai buku, so semuanya online sajaa <3

has been attending Cikgu Bisma's tuition for the past 4 days, tomorrow gonna be the last class T_T
aww~ going to miss all my friends and my 'Ummi'






and oh yeah, I wanna share this quote that I've been loving so much after I've read one of those hundreds of novels this past 2 weeks =)





see, it's pretty isn't it? (>.<)
Picit 'LIKE'

No comments:

Post a Comment