Latihan kereta

Tak ada yang menarik.
Cuma nak bagitahu Malaysia yang akan ada drifter handal melata atas jalan raya tak lama lagi.

Haha, insyaAllah. :)

Aku gugup tadi. Stering tu aku cekik aci patah jaa tengkuk dia. Nasib baik besi.

Oh ya, stering mana ada tengkuk. Touche -,-v

Masalah bila nak lepas kelas untuk tekan minyak. Reflek kaki aku jenis cepat, so kalau bab nak angkat kaki and lepas pedal tu pelan-2 memang macam suruh kuda buat kuak lentang laa.

Susah. Tapi insyaAllah tak mustahil. :D

Hmm tak apalah. Hey, hari ni kita belajar. Hari esok kita belajar. Lama-2 kita dah rajin belajar, benda tu akan jadi habit.

Dan bukannya memandaikan kita pun. Tak ada maknanya itu. -,-v

Haha, dah jadi habit insyaAllah jadi mudah urusan. :)

Esok motor pulak. Doakan aku lepas titi kecik tu naa? Pusingan lapan aku dah pandai kona baring.

Oh well, ni Dayah laa. ;)

Assalamualaikum. Peace. Bye.

p/s: gambar tak ada kena mengena dengan post. Saja jaa aku nak letak. :3


Picit 'LIKE'

No comments:

Post a Comment