spoiled much? lol



the status says it all <3
but, why do I said so?

haa, hari ni out of blue, Mama and Abah ajak shopping!
well, benda normal but hey, kalau saja-2 nak ajak shopping kasut SAHAJA tu memang lain laa kan?
so, aku bantai jaa dah orang nak bagi :)








yep, aku bantai 2 pasang! :D

tadi mesej laa kat si kecik tu, habaq kata pi shopping
sekali dia balas ayat pedas laa  (=.=)

boleh dia pi mention pasai "Program RM20 Seminggu" yang aku dah kantoi pada hari ke-2 tu (=.=)
adei, yelaa-2. aku start lain minggu depan :P

anyway!

sapa kata jadi anak manja itu memalukan?
just because mama suapkan makan, abah lapkan rambut, tidur atas riba mama, jalan pegang tangan dengan abah, bla bla bla...

babe, lebih memalukan lah kalau kau malukan semua tu

and jadi anak manja ni, banyak kelebihannya
well, material things toksah di cerita lah =P

apa lagi yang lebihnya?
erm, kasih sayang maybe
sebab, aku yang happens to be the only child has been spoiled badly. and whenever it comes about love, I never feels left out.

I'm always just, contented.

so kalau yang memang manja dengan parents kat rumah, bila depan public tiba-2 rasa segan
buanglah malu tu
sebab kecik hati mak bapak korang kalau korang buat macam tu.

aku tahulah, sebab aku pernah buat SEKALI!
and consequence dia memang tak berbaloi (!__!)

so, tak kisah laa kalau kau tu Daddy's little girl or Mama's son ke, your affection belongs to only you
so the rest who has been the one to rolled their eyes at the sight
just tell them this once sentence.

GO FUCK YOURSELF OFF!

*smiling innocently sweetly*
okbai <3

Picit 'LIKE'

No comments:

Post a Comment