late night movie marathon

since I've fallen asleep this WHOLE evening
then my eyes can't be closed tonight =.=

Mama, thanks for the new lappy :)
now I have something to do if times like this come <-- ayat pasrah xleh blah

so, tonight
I've been watching KOREAN DRAMA
*yes, korean wave not only have hit Malaysia, but also me. I tell you, it's TWICE already =.=
dulu alhamdulillah, selamat pulang ke pangkal jalan
tapi la ni nak habaq mai, tsunami wat gerila, apa pon x dan nak prepare
dan akhirnya, terjelepuk aku ke lembah korea ini =.=

antara yang aku tengok malam ni termasuklah
  1. Super Junior Mini Drama
  2. DBSK Dangerous Love
  3. SHINee Yunhanam
pergh nak habaq mai
macam org gila aku dok gelak depan lappy neh sorang-2
dah la pkai headphone :P

sanggup beb melangut saja, tggu download kat youtube =.=
kalau passion aku nak study pon lagu ni
x ke sejuk perut mak aku? :'(


dear, pasepa la Korean artists ni comey sgt hah? T^T
mentang-2 depa buleh syok wat plastic surgery
kalo artis kita wat? mampuih kena toje habaq mai kat hang!

*toje <-- tunjal. macam tunjal dahi tuh laa
Picit 'LIKE'

No comments:

Post a Comment